Uzņēmuma filozofija un ētikas menedžments
Jau vairāk nekā piecdesmit gadus kompānija HiPP apzināti un rūpīgi attiecas pret tādām tēmām kā daba, cilvēks, ekonomika. Tāpēc Klauss Hipps personīgi garantē kompānijas produktu kvalitāti.
Pēdējos gados pieaug diskusijas par kopīgo vērtību zušanu sabiedrībā. Jo īpaši, pasaules ekonomikā aizvien vairāk runā par īstermiņa kapitāla sekām, atbildību pret darbiniekiem un sabiedrību, kā arī par sekām neesošām ētikas un morāles vērtībām.
Kompānija, kas apzināti glabā kristīgās tradīcijas, 1999. gadā izveido kompānijas un tās darbinieku iekšējo ētikas menedžmentu, pēc kura arī vadās.Jau vairāk nekā piecdesmit gadus kompānija HiPP apzināti un rūpīgi attiecas pret tādām tēmām kā daba, cilvēks, ekonomika. Tāpēc Klauss Hipps personīgi garantē kompānijas produktu kvalitāti.
Pēdējos gados pieaug diskusijas par kopīgo vērtību zušanu sabiedrībā. Jo īpaši, pasaules ekonomikā aizvien vairāk runā par īstermiņa kapitāla sekām, atbildību pret darbiniekiem un sabiedrību, kā arī par sekām neesošām ētikas un morāles vērtībām.
Kompānija, kas apzināti glabā kristīgās tradīcijas, 1999. gadā izveido kompānijas un tās darbinieku iekšējo ētikas menedžmentu, pēc kura arī vadās.
Vai Jūs zinājāt par Bioloģiskās pārtikas ražotāju asociāciju?
Bioloģiskās pārtikas ražotāju asociācija (AoeL) ir uzņēmumu pārtikas pārstrādes apvienība nozarē, kas ražo bioloģisko pārtiku.