Maiga masāža

Regulāras masāžas un intensīva ādas kopšana palīdz ādai.

Lai izdotos masāža

Īpaši masāža un intensīva ādas kopšana ir līdzekļi, kas labvēlīgi ietekmē ādu un saglabā tās elasticitāti un labu izskatu. Lai āda uz gurniem, vēdera un krūtīm saglabātos bez strijām, profilaktiski ir ieteicama regulāra masāža uz problēmzonām. Ir pierādīts, ka reglāra masāža veicina asins cirkulāciju ādā,kas palīdz saglabāt ādas elasticitāti.

Vēdera masāza

Vēdera masāža atslābina saistaudus

Uzklājiet masāžas eļļu uz vēdera ādas. Ja vēders vēl nav pārāk liels, mēs piedāvājam maigu  masāžu, kas atslābina audus:

Satveriet ādu starp īkšķi un rādītājpirkstu un maigi pastiepiet to uz augšu. Centieties ādu satvert  viegli. Mazliet paturiet šādā stāvoklī atlaidiet un noglaudiet. Masāžu turpiniet apļveida kustībām visam vēderam.

Lūdzu, ņemiet vērā:

Maigi masēt vai viegli mīcīt

Ja ir nosliece uz priekšlaicīgām dzemdībām, tad par masāžas nepieciešamību vajadzētu konsultēties ar savu vecmāti/ginekologu, jo masāža var stimulēt nevēlamas kontrakcijas.

Ja vēders kļuvis stingrāks un Jūs vairs nevarat ādu satvert, uzklājiet uz vēdera eļļu un apļveida kustībām maigi iemasējiet to ar kustībām uz sāniem.

Lai novērstu striju veidošanos uz tādām vietām ka vēders, gurni un augšstilbi no 3 grūtniecības māneša masāžas eļļu vajadzētu uzklāt aptuveni 2-3 reizes dienā.

Tāpat masāžu Jūs varat veikt ar maigu masāžas cimdiņu vai sūklīti.

Krūšu masāža

Apļveida kustībām no dekoltē uz krūts centru

Lielā mērā āda uz krūtīm izstiepjas grūtniecības laikā. Katru dienu Jūs varat rūpēties par krūtīm uzklājot nedaudz masāžas eļļu un spirālveida apļveida kustībām masējot virzīties no dekoltē uz krūts centru.